Muistoja Montenegrosta

dsc_0195

Hei, Internet. Anteeksi etten ole pitänyt lähiaikoina yhteyttä. Minulla on kyllä hyvä syy siihen, miksi olen ollut pari viikkoa sanaton. Tai ellei syytä niin ainakin melko hyvä tekosyy. Olen nimittäin ollut lomalla!

dsc_0217dsc_0053

Vietin elokuun alussa kahdeksan päivää Montenegron, Bosnian ja Kroatian rannikkoa kierrellen. Mahtavan matkan aikana tuli nähtyä, koettua, syötyä ja juotua kaikenlaista. Rehellisesti sanottuna joudun kyllä myöntämään, että olen ollut kotona jo melkein yhtä pitkään kuin ikinä olin matkalla. Jostain syystä tietokoneeseen tarttuminen ja ajatusten muotoilu tekstiksi on kuitenkin tuntunut mahdottoman vaikealta.

Tämä ei ole minulle mitenkään uusi ongelma. Sama pätee lähes kaikkeen. Auton rattiin on vaikea hypätä pitkän tauon jälkeen eikä ranskakaan suju enää ongelmitta ellei sitä ole moneen vuoteen käyttänyt. Saatan siis olla vähän ruosteessa. Toisaalta parin viikon irtaantuminen tietokoneen näppäimistöstä teki erittäin hyvää.

dsc_0161dsc_0229

Nyt symbioottinen suhteemme kukoistaa kuitenkin taas ja lähiaikoina minusta saattaa kuulua kyllästymiseen asti. Uteliaimmat pääsevät toki tirkistelemään myös lisää matkakuvia ja muistoja reissun päältä osoitteessa matkallajonnekin.wordpress.com.

dsc_0034dsc_0271dsc_0017 (1)

Jätä kommentti