Kauniit kesähäät + täydelliset hääsuklaat

dsc_0006

Paras ystäväni meni tänä vuonna naimisiin. Minun on vieläkin jotenkin vaikea käsittää sitä, että olisin muka nyt jo siinä iässä, että minun ja ystävieni olisi ylipäätään soveliasta mennä naimisiin. On kuitenkin hyvä muistaa, että tämä ystävä on minua 243 päivää vanhempi.

hc3a4c3a4t2

Nuoresta iästäni huolimatta heinäkuiset kesähäät olivat erittäin kauniit, ja nyt kun pääsin käsiksi hääkuviin niin huomaan, että minäkin olin siellä erittäin kaunis.

hc3a4c3a4tinsta2

Bestmanin kunniatehtävä kammostutti minua luonnollisesti ennen häitä, niiden jälkeen ja niiden aikana. Illan kammottavin hetki syntyi kun paikalla ollut lapsi kysyi minulta jotain ja ensireaktioni oli katsoa ympärilleni ja etsiä joku aikuinen, joka voisi vastata kysymykseen, kunnes lopulta tajusin, että minun pitäisi olla se aikuinen ja vastata kysymyksiin. Suorastaan puistattava ajatus.

Ilta sujui kuitenkin mahtavasti, kaikilla oli kivaa ja puheeni sai yleisön nauramaan ja itkemään. Koko ilta oli ikimuistoisia hetkiä, yksi toisensa jälkeen. Yksi illan iloisimmista yllätyksistä saapui tietenkin syötävässä muodossa.

hc3a4c3a4suklaa1

Juuri ennen häitä CreaChoco tarjosi minulle mahdollisuuden tutustua tuotteisiinsa. Kyseessä on siis suomalainen yritys, joka valmistaa käsintehtyjä suklaalevyjä asiakkaan valitsemilla makuaineilla. Keksin heti, että tässä olisi upea mahdollisuus toteuttaa uniikit ja ikimuistoiset hääkarkit – morsiamen ja sulhasen itsensä luomat suklaat.

Häihin valikoitui valkosuklaa kookoksella ja vadelmalla sekä maitosuklaa mustikoilla ja toffeella. Molemmat olivat käsittämättömän hyviä ja pitkän juhlapäivän jälkeisenä aamuna herätessäni vailla vaatteita, muistikuvia tai itsekunnioitusta olin sanoinkuvaamattoman onnellinen kun löysin housujeni taskusta kaksi muodottomaksi sulanutta (mutta silti herkullista) suklaapalaa.

insta1

insta8

P.s. Itse olin bestmanin roolissani (eli suklaita syödessäni) liian kiireinen ottamaan muita kuin satunnaisia selfieitä, joten kiitos kauniista kuvista kuuluu Pisara Photographyn Susannalle!

Yksi kommentti

  1. Kia

    Parhaat juhlat ja suklaat ja best man ja kaikkea!

    Tykkää

Jätä kommentti